Sobotnie zajęcia taneczne w ZOPI Micigózd w ramach projektu ,,Szkolna Akademia Przyszłości”.
Zajęcia na basenie – szkoła podstawowa. Ćwiczenia doskonalące pracę nóg i ramion w kraulu na grzbiecie.
Multimedia, modele edukacyjne, google VR i długopisy 3D – uczniowie naszej szkoły korzystają z innowacyjnych narzędzi w ramach projektu „Szkolna Akademia Przyszłości”. Nowoczesne zajęcia sprawiają, że nauka staje się jeszcze ciekawsza i angażująca!
Dzięki projektowi, finansowanemu ze środków unijnych i gminnych, uczniowie biorą udział w zajęciach logopedycznych, sensorycznych, językowych, ekonomicznych, naukowych, sportowych i wielu innych.
„Ogromnie się cieszę, że tak wyjątkowy projekt jest realizowany w szkole w Micigoździe. To duża zasługa dyrektora placówki, który wykazuje się niezwykłą inicjatywą i przedsiębiorczością, a szkoła w Micigoździe jest prowadzona w sposób wzorcowy. Trzeba powiedzieć, że to także sukces całej kadry pedagogicznej, która z ogromnym zaangażowaniem prowadzi zajęcia dodatkowe, wkładając w nie mnóstwo serca. Atmosfera w tej placówce jest naprawdę wyjątkowa, co cieszy tym bardziej, że uczęszczają tu również uczniowie z niepełnosprawnościami. Nowoczesne pomoce naukowe, jakie udało się pozyskać, to technologia na najwyższym poziomie. To projekt, który realnie zmienia jakość edukacji. Gmina będzie nadal wspierać rozwój tej placówki” – zapewnia burmistrz Teresa Jakubowska, która odwiedziła szkołę i osobiście przyjrzała się innowacyjnym metodom nauczania.
Sami uczniowie są zachwyceni: „Najbardziej podobają nam się google VR. Możemy zwiedzać kosmos i wnętrze pizzy!”
Nowoczesne metody nauczania, pasja nauczycieli i zaangażowanie uczniów to klucz do sukcesu!
Na zajęciach z chemii w ramach projektu „Szkolna Akademia Przyszłości” uczniowie wykonywali własną lampę lawę oraz badali zjawisko kontrakcji objętościowej różnych mieszanin. Młodzi naukowcy byli zachwyceni efektami.
Podczas zajęć Treningu Umiejętności Społecznych w ramach projektu „Szkolna Akademia Przyszłości” uczniowie uczą się rozpoznawania i reagowania na swoje i cudze emocje, dobrej komunikacji i współpracy w grupie.
LAPBOOK: „MAŁY KSIĄŻĘ,”CZYLI MAGIA KSIĄŻKI
W ramach innowacyjnego spojrzenia na pracę z lekturą, uczniowie klasy 7 naszej szkoły przygotowali LAPBOOKI dotyczące ostatnio przeczytanej lektury pt.:”Mały Książę”.
Lapbook to obrazkowa mapa myśli, na której umieszczane są informacje na dany temat. Wyglądem przypomina książkę z mnóstwem sekretów.
Lapbook może zawierać dowolną ilość schowków, kieszonek, karteczek, zakładek, mapek, rysunków, cytatów itd. Te elementy sprawiają, że nauka staje się ciekawsza i pełna niespodzianek.
Siódmoklasiści wykonali bardzo efektowne i ciekawe rozkładane książki tematyczne, w których znajdują się informacje związane z obowiązkową lekturą pt.:”Mały Książę ” autorstwa A.de Saint-Exupery’ego.
Efekty ich pracy zostały wyeksponowane na szkolnej wystawie.
Zajęcia taneczne
Mała Akademia Przyszłości – zajęcia matematyczne – w ramach zajęć uczniowie przyswajają wiedzę, doskonalą logiczne myślenie oraz wykorzystują zdobyte wiadomości i umiejętności w praktyce.
Pobudzenie kreatywności uczniów, rozwijanie wrażliwości estetycznej i indywidualnych zdolności artystycznych, a przede wszystkim odkrywanie przyjemności tworzenia realizujemy na zajęciach plastycznych w ramach Małej Akademii Przyszłości.
Wspaniałe zajęcia taneczne odbyły się w naszej szkole. Pod czujnym okiem pana trenera uczniowie uczyli się tańca nowoczesnego.
W ramach zajęć projektowych z fizyki uczniowie przeprowadzali doświadczenia z wykorzystaniem właściwości wody. Wytworzyli tornado w butelce, kompleks niemieszających się cieczy oraz badali napięcie powierzchniowe wody.
Zajęcia z nauki pływania
Mała Akademia Przyszłości – zajęcia przyrodniczo-ekologiczne
Każdy z nas jest producentem śmieci.
Uczestnicy zajęć dowiedzieli się jak postępować ze śmieciami, a w szczególności z odpadami niebezpiecznymi. Poprzez zabawę uczestniczyli w praktycznej nauce segregacji odpadów. Dowiedzieli się też co zyskujemy dzięki segregacji śmieci. W drugiej części zajęć wykonali pracę techniczną wykorzystując materiały znalezione podczas spaceru.
Na zajęciach matematycznych gr.1 z Projektu „Szkolna Akademia Przyszłości” skupiamy się na rozwiązywaniu zadań o podwyższonym stopniu trudności, które rozwijają umiejętności logicznego myślenia, analizy i kreatywności. Uczniowie mają okazję do pracy z zadaniami „z gwiazdką”, które wymagają głębszego zrozumienia matematycznych pojęć i zastosowania ich w nietypowych kontekstach. Uczniowie mają także możliwość utrwalania bieżącej wiedzy z lekcji matematyki, poprzez ćwiczenia i zadania, które pozwalają na głębsze opanowanie omawianych zagadnień. Uczniowie często pracują w grupach, wymieniają się pomysłami i wspólnie rozwiązują trudniejsze zadania, co sprzyja nauce poprzez współpracę.
ZAJĘCIA PROJEKTOWE Z JĘZYKA POLSKIEGO
W październiku obchodziliśmy Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych. Hasło, które przyświecało tegorocznej edycji brzmiało: „Biblioteka szkolna – moje szczęśliwe miejsce, gdzie kwitnie kreatywność i wyobraźnia”.
Zgodnie z tym przesłaniem, ósmoklasiści, w ramach zajęć projektowych z języka polskiego: „Szkolna Akademia Przyszłości” i” Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa” przygotowali żywą reklamę przeczytanej lektury obowiązkowej pt. „Latarnik” H. Sienkiewicza. Prace miały nietypową formę, bo powstały w postaci płóciennej torby, na której uczniowie stworzyli grafikę związaną z nowelą.
Dzięki kreatywnemu zadaniu ósmoklasiści zaprezentowali swoje artystyczne umiejętności i lepiej zrozumieli problematykę utworu.
Mała Akademia Przyszłości – zajęcia przyrodniczo-ekologiczne
Ludzie zatruwają powietrze, wodę, niszczą lasy i glebę. Wobec takiego zagrożenia nie można pozostać obojętnym. Musimy powstrzymać tą dalszą dewastację przyrody i chronić istniejące zasoby. Ważną rolę w tym procesie odgrywa zapoczątkowana już w wieku najmłodszym edukacji przyrodniczej i ekologicznej. Ważne jest kształtowanie u dzieci poczucia odpowiedzialności za otaczający nas świat, wyrabianie właściwych postaw i zachowań tak, aby w przyszłości już jako dorośli ludzie umieli właściwie zadbać o przyrodę i środowisko. Wszyscy uczestnicy zajęć aktywnie włączyli się w tworzenie „ Kodeksu Młodego Ekologa”. W wirtualny sposób – za pomocą tabletów, uczyli się jak należy segregować odpady.
Na zajęciach projektowych z fizyki i chemii uczniowie przypomnieli sobie, jak powstaje tęcza. Dowiedzieli się, że jest to zjawisko optyczne polegające na załamaniu i odbiciu światła w kroplach wody. Następnie młodzi naukowcy przystąpili do sporządzania własnych tęcz w probówkach. W tym celu przygotowali roztwory w 7 kolorach tęczy, różniące się gęstością. Podczas wlewania roztworów do probówek trzeba było wykazać się niesamowitą dokładnością i precyzją, aby kolory się nie zmieszały! Efekty przeszły najśmielsze oczekiwania. Radość dzieci była ogromna.
Dziś w naszej szkole taneczne pląsy w rytm zumby. Świetnie Wam idzie dziewczynki!
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej Polityka prywatności Informację cookies strony internetowej zapewnia mazwal.pl
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.